Fejlds
Vagy ms nven attribtumok. Ezt azrt vezettem be, hogy az oldal jobban hasonltson egy szerepjtkhoz. Gondolom sokaknl felmerlnek bizonyos krdsek amikor ezt olvassk, azokra lentebb kapnak vlaszt, nem kell megijedni. De akkor trjnk a lnyegre:
- I. A fejleszthet tulajdonsgok:
-llkpessg
-Sebessg
-Er
-Szellem
-Chakraszint
-Kitarts
-Tapasztalat
Gondolom gy nem sokat mondanak. Azrt ht lssuk rszletesebben is. Haladjunk szpen sorba:
1.) llkpessg: Az llkpessg az a tulajdonsg, amire a ninjknak szksge van. Ez hatrozza meg, hogy a ninja hny jutsut br gyorsan elstni, hogy hny vgst br el, mieltt sszeomlana. Konkrtan ez hatrozza meg, hogy a harcban meddig brja a terhelst.
2.) Sebessg: A legtbb ninja f fegyvere a gyorsasg. Ez dnti el, hogy a ninja milyen reflexekkel rendelkezik, milyen gyorsan hasznlja a kzjeleket, milyen tempval tudja felvenni a versenyt. sszegezve a ninja legfbb fegyvert jelenti.
3.) Er: Nem elg, ha egy ninja gyors, sokig brja a harcot, de ersnek is kell lennie. A gyenge ninja nem sokra megy az ersebb ellenfelekkel szemben. Ez fknt a taijutsudat hatrozza meg. Az tseid, rgsaid, vgsaid erejt. Illetve ettl fgg, hogy milyen tvolsgban tudod hasznlni a dobfegyvereket. Kenjutsukhoz ajnlott!
4.) Szellem: Az igazn ers ninja szellemileg is edzett. A szellem befolysolja, hogy a genjutsuk mennyi idre ktnek le, illetve mely genjutsuknak dlsz be. Ettl fgg mg a jutsuid sebzse is. Orvosi ninjutsukhoz ajnlott!
5.) Chakraszint: Nem is ragoznm nagyon, ez hatrozza meg, hogy egy harcban hny jutsut hasznlhatsz. Ms szerepe nincs.
6.) Kitarts: Ahhoz, hogy a ninja sokig hzza a harcot, kitartnak kell lennie. A kitarts hatrozza meg, hogy meddig brod a harcot, hny ersebb jutsut hasznlhatsz. (Mert ugye egy nehezebb technika testileg is kimertheti az embert.) Ettl fgg, hogy a harcod t percig, vagy egy rig tart. Fuin jutsukhoz ajnlott!
7.) Tapasztalat: A tapasztalt ninja rgtn szreveszi az illzit, a csapdt. A tapasztalt ninja mr a hangokbl is kpes behatrolni ellenfele pozcijt. Szval a tapasztalat ltfontossg lehet, ha htrnyban vagy az ellenfeledtl ms tren. Nyomkvet ninjnak ajnlott!
Kezdetben minden tulajdonsgod 15-rl indul. Egy fejleszts 5 pontot ad. Vannak bizonyos jutsuk, megszerezhet trgyak amelyek ezeket az rtkeket mdosthatjk. Van, ami vgleges, de van, ami csak a harc idejre.
Egy nap ktszer krhetsz fejlesztst. Te dntd el, hogy kt klnbz dologra egyszer, vagy egy dologra ktszer fejlesztesz. Ezen kvl, ha naponta tbbszr szeretnl fejleszteni, mint kett, azt megteheted pnzrt. 5 pontot vehetsz 1.000 chakrrt/ryort.
Ennyi volna! Kszi, hogy benztl!
|